ZWROT TOWARU
Aby dokonać zwrotu towaru, towar musi być nowy i nie może nosić znamion użytkowania. Powinien posiadać oryginalne metki. Przesyłkę zawierającą zwracany towar oraz czytelnie wypełniony formularz zwrotu należy wysłać na poniższy adres.
BRAVURA
Łubno Szlacheckie 97
38 – 204 Tarnowiec
bravura.sklep@gmail.com
∙ Koszt wysyłki ponosi kupujący.
∙ Zwrotu środków dokonamy w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki na wskazany adres.
∙ Płatności (PayU, Przelew) – zwrot środków nastąpi w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności.
∙ W przypadku płatności za pobraniem prosimy o podanie nr konta do zwrotu w formularzu.
WYMIANA TOWARU
Wymiany towaru można dokonać jedynie przez zamówienie i opłacenie wybranego produktu, oraz dokonanie zwrotu poprzedniego towaru zgodnie z powyższą instrukcją zwrotu.
REKLAMACJA TOWARU
Aby zareklamować towar, należy wydrukować formularz reklamacyjny i czytelnie go wypełnić, podając wszystkie dane kontaktowe oraz opis wady. Dokładnie i szczelnie zapakować reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz DOWODEM ZAKUPU (faktura/potwierdzenie zamówienia – jest to warunek obowiązkowy).
Wysłać na poniższy adres:
BRAVURA
Łubno Szlacheckie 97
38 – 204 Tarnowiec
bravura.sklep@gmail.com
∙ Koszt wysyłki ponosi kupujący.
∙ Kupujący zostanie powiadomiony drogą mailową o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.