Zwroty | Wymiana | Reklamacje

ZWROT TOWARU

Aby dokonać zwrotu towaru, towar musi być nowy i nie może nosić znamion użytkowania. Powinien posiadać oryginalne metki. Przesyłkę zawierającą zwracany towar oraz czytelnie wypełniony formularz zwrotu należy wysłać na poniższy adres.

BRAVURA

Łubno Szlacheckie 97

38 – 204 Tarnowiec

bravura.sklep@gmail.com

∙ Koszt wysyłki ponosi kupujący.

∙ Zwrotu środków dokonamy w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki na wskazany adres.

∙ Płatności (PayU, Przelew) – zwrot środków nastąpi w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności.

∙ W przypadku płatności za pobraniem prosimy o podanie nr konta do zwrotu w formularzu.

Pobierz formularz zwrotu.

WYMIANA TOWARU

Wymiany towaru można dokonać jedynie przez zamówienie i opłacenie wybranego produktu, oraz dokonanie zwrotu poprzedniego towaru zgodnie z powyższą instrukcją zwrotu.

REKLAMACJA TOWARU 

Aby zareklamować towar, należy wydrukować formularz reklamacyjny i czytelnie go wypełnić, podając wszystkie dane kontaktowe oraz opis wady. Dokładnie i szczelnie zapakować reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz DOWODEM ZAKUPU (faktura/potwierdzenie zamówienia – jest to warunek obowiązkowy).

Wysłać na poniższy adres:

BRAVURA

Łubno Szlacheckie 97

38 – 204 Tarnowiec

bravura.sklep@gmail.com

∙ Koszt wysyłki ponosi kupujący.

∙ Kupujący zostanie powiadomiony drogą mailową o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.